Open Source and 3D printing at the Technical University of Crete

[:en]TUC-logo-grWe were very happy to be invited by Mr. Vazakas from the FabLab and the School of Architecture of the Technical University of Crete, to give a presentation on “The benefits of open source and open design“, which concluded with the students asking some very interesting and relevant questions.

We then continued with a 3-hour workshop on “3D printing for architects” for the Chania-Workshop-smallmaster students of the architecture school and a good number of additional audience. After a short introduction to 3D printing techniques, we spend most of the time analyzing the main aspects of how to prepare a 3D object for a good print. Positioning, rafts, perimeters, infill, bridges, support material and of course the tricks for better bed adhesion, materials and more.

We believe, that we gave the students a good start and a good incentive to continue learning and experimenting with 3D printing as part of their studies and their future professional careers.

[:el]TUC-logo-grΕίμαστε πολύ χαρούμενοι που είχαμε την ευκαιρία μετά από πρόσκληση του κ. Βαζάκα από την Σχολή Αρχιτεκτονικής του Πολυτεχνείου Κρήτης, να δώσουμε μια διάλεξη με θέμα: “Τα οφέλη του ανοικτού κώδικα και της ανοικτής σχεδίασης“, η οποία κατέληξε με μια εποικοδομητική συζήτηση με ενδιαφέρουσες ερωτήσεις από τους φοιτητές που την παρακολούθησαν.

Ακολούθησε ένα 3ωρο εργαστήριο “3Δ εκτύπωση για αρχιτέκτονες” στο οποίο συμμετείχαν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές τηChania-Workshop-smallς Σχολής Αρχιτεκτονικής και παρακολούθησαν και άλλοι φοιτητές. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή στη 3Δ εκτύπωση και τις μεθόδους αφιερώσαμε το περισσότερο χρόνο αναλύοντας τους τρόπους προετοιμασίας ενός 3Δ αντικειμένου για μια καλή εκτύπωση. Τοποθέτηση, βάση, περιμέτρους, γέμισμα, γέφυρες, υποστηρικτικό υλικό και άλλες τεχνικές για καλύτερες εκτυπώσεις.

Πιστεύουμε ότι δώσαμε στους φοιτητές γνώσεις και κίνητρο σαν μια αρχή για να συνεχίσουν να ασχολούνται και να μαθαίνουν για τη 3Δ εκτύπωση σαν μέρος των σπουδών τους αλλά και της μελλοντικής επαγγελματικής τους εξέλιξης.

[:]